28 Kasım 2011 Pazartesi

Tabi ama şimdi...

  Geldiğimden beri Büyük Cadı'yla sürekli atışma modundayız. Daha doğum gününde başladı hanımefendi beni sinir etmeye. Neymiş efendim, o garson çok yakışıklıymış; yok bilmem neymiş. Sen beni katil mi edeceksin kız! Yok öyle benim yanımda milleti beğenmeler falan! Ben senin yanında hatunlara sarkıyor muyum? Vallahi kardeş falan dinlemem kırarım bacaklarını!
  Bakmayın bu kadar atarlandığıma.Büyük Cadı da ben de bekarlığın keyfini sürüyoruz bu ara. Hatta duruma bakılırsa ikimizin de pek niyeti yok gibi birileriyle takılmaya. Gerçi onun bi 'Supi'si var ama; bilmiyorum artık ne olacak muhabbetlerinin sonu...
  Bu arada benim de bir talibim oldu gibi ama olmadı gibi de. Yani ev halkına göre hatun benden hoşlandı da; ben pek konduramıyorum bu ara bir hatunun benden hoşlanabilme ihtimalini. Yok yani hoşlandıysa gururum okşanır tabii de; bu sefer Büyük Cadı benim bacaklarımı kırar gibi geliyor bana...
  Haydi sonumuz hayır olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder