23 Ekim 2011 Pazar

Peki şimdi napıyorum?

Evet, saat sabahın 5'i ve ben hala oturmuş yazı yazıyorum. Arada da kahvemi yudumluyorum. Ama sigaram bitti arkadaş! 'Sigarasız kahve bi boka benzemiyo' diyesim geldi bi an ama vaz geçtim. Kahveyi yanlız da seviyorum lan ben! Al sana manidar bir cümle; " Sensiz, sigarasız kahve gibiyim, yalnız da seviliyorum." Aslında güzel kapak olur bu cümleden haaa. Düşünsene, eleman günlerdir yalvarıyo ' Nolur dön! Çok seviyorum inan! Bak çok pişmanım...' falan diye; yapıştırcan bu lafı, ondan sonra kudursun yavşak!
  Ben çok sinirleniyorum lan öyle dallamalara! Önce bi bok ye, ondan sonra gel yalvar; yok ' Bi hata yaptım', yok ' Ben sensiz yaşayamam', yok 'Bana senden başkası bakmıyo'... Gerçi bu sonuncuyu kimse kendine yedirip söyleyemez ya; neyse...
  Bu arada; bok varmış gibi, dün akşam arkadaşın bilgisayarına format attık. Tabi uğraşması bana kaldı... Herif döndü kıçını uyudu; ben oturdum başına uğraşıyorum. Sürücüleri bul, biçimlendirmeleri yap, torrentleri kontrol et, performans testi yap. Ulan ben kendi bilgisayarımla bu kadar uğraşmadım be! Daha geçen ay bi format attım; o da lazımdı yani. Nerdeyse 2 yıldır format yemiyodu lan bilgisayar! Gerçi bütün müzik arşivimi silmek zorunda kalmak biraz acı koydu ama... Allahtan limitsiz internet ve torrent var; yoksa götüm yemezdi öyle bişey yapmaya...
  Bi yarım saat kadar ara verdim yazıya çünkü indirdiğimiz oyun yüklendi. Dayanamadım oynamaya başladım. Kafadan 3 bölüm geçtim. Biri beni durdursun demeye kalmadı, bilgisayar beni durdurdu; hata verdi şerefsiz! Tam da almıştım gazı gidiyodum lan!!
  Eh artık uyuyim ben yoksa bütün boşa gidecek. Ya da bi kahve daha mı içsem lan?? O Ara oyuna da bakarım biraz... Neyse dur bakalım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder