23 Ekim 2011 Pazar

Valla ben böyle düşünüyorum!

  Şunu anladım ki, ben düzenli ilişki adamı değilim. Ya imkan olmuyor; ya hatun olmuyor. İkisi bir arada daha denk gelmedi bana. Bu bir şans mı şanssızlık mı çözemedim ama pek de sıkıntısını yaşamıyorum ne yalan söyleyeyim. Düşünsene abi; para var, hatuna harcıycaksın. Yok şuraya gidelim, yok bana şunu al, aaa hayatım bu çok güzelmiş... Yok lan; hatuna özel olarak para harcamak iş değil...
  Ama hatundan hatuna da fark var di mi lan? Yani para harcanacak hatun var, harcanmayacak hatun var. Şimdi şöyle aklı başında, sohbeti güzel bi hatunla bi yerde oturup iki bira içmek adama koymaz. Ama tutup da hadi cluba gidelim dans edelim kafa s.kelim diyen hatunla da bi yere gitmek adama koyar yaw! Hemen bir hesap çıkartıyorum; 2'şer biradan 4 adet bira 12 lira ( nerde içeceğini bilirsen tabi), cluba iki kişi gitmek en az 200 lira ( nereye gittiğin pek fark yapmaz). Peki, kar-zarar tablosunu göz önüne alırsak; 2'şer bira içtiğin hatunun dostluğunu, bir ihtimal kalbini kazanma şansın ortalama olarak % 60, cluba gidip içip sıçtığın hatunun dostluğunu ya da kalbini kazanma şansın ( en azından benim için) %20. Bu durumda mantık ne der; ' kâr nerde fazlaysa orda dur' di mi? O zaman napıyoruz abi; ben hatunları götürüyorum bara, ufaktan kafa çekiyoruz. Sonra da duruma bakıyoruz; dost mu, tırt mı ( dikkat ettin mi; sevgili mi diye yazmadım bile, çünkü bu ortamdan aşk çıkma ihtimali %10. Tecrübeyle sabit ).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder