25 Ekim 2011 Salı

Olur gibi lan aslında...

Tabi şimdi trende kadıköye giderken yazı yazmak da nerden çıktı diyeceksiniz. Bir anda beliren düşünceleri kelimeye dökebilmektir yazma yeteneği. Öyle saatlerce düşünüp ölçup biçip yazmak yetenek değil bilimdir. Eee ben bilim adamı değilim, kendimce sanatçıyım. O yüzdendir ki, aklına geleni söylemekten farkı olmayan bu fütursuzca hareketi de içim rahat bi şekilde yapıyorum. Biri bok atarsa ' zaten bütün sanatçılar biraz delidir' savıyla götümü kurtarabilirim. Bu arada bugün en sevdiğim ulaşım yolları olan treni ve vapuru kullanıyorum, bu yüzden de gayet mutluyum. Hatta baya baya mutluyum lan! Trenle ve vapurla yolculuk yapmak çok keyifli bi kere! İkisinde de bir sağa bir sola sallanıyorsun ve ölücem diye korkmuyosun. Otobüs öyle mi: biraz fazla göt atsa bizim götümüz çıkıyo çarpıcaz diye. Bence otomobiller yasaklansın, alayı geri dönüşüme sokulsun; tren metro vapur ve motorsiklete geri dönüştürülsün. Cidden daha güzel olmaz mı lan? Bak tek başına bi yere arabayla gidiyorsun, 30 TL benzin gidiyo ( istanbul şartlarında) otur adam gibi metroyla git motorsikletle git. Ulan hiç birini istemiyorsan bisikletle git spor yap da şu götünü küçült biraz! ( hayatımdaki koca popolu hatunlar ola ki bu yazıyı okursanız lafım sana değil; alınma yani )

Not: Bu yazı saat 13:30 civarı yazıldı; anca eve geldim. O yüzden şimdi eklendi. Açıkladım; mutluyum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder